Niniejszy regulamin obowiązuje od 1 maja 2024 r.
Regulamin określa szczegółowe warunki korzystania z internetowej platformy handlowej Agroklik oraz czynności związane z rejestracją konta na wyżej wymienionej platformie.
DEFINICJE
• Agroklik – Internetowa platforma handlowa dostępna pod adresem www.agroklik.pl, mająca na celu m. in. agregację, prezentację i oferowanie Towarów wraz z oferowaniem możliwości finansowania tych Towarów i usług dodatkowych do tych Towarów;
• Dostawca – przedsiębiorca, który umożliwia konsumentom lub przedsiębiorcom korzystanie z internetowej platformy handlowej oraz zawieranie umów na odległość z innymi przedsiębiorcami. Dostawca nie jest stroną umów zawieranych z Użytkownikami. Dostawca odpowiada za funkcjonowanie Agroklik, nie odpowiada za należyte wykonanie umów zawieranych przez Osoby trzecie z Uczestnikami. Dostawcą Agroklik jest Poltech Maszyny Sp. z o.o. z siedzibą w Borkowie Kościelnym przy ul. Jana Pawła II 3, 09-200 Sierpc, będący przedsiębiorcą w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego;
• Formularz kontaktowy – Usługa cyfrowa, formularz udostępniany Użytkownikom na Agroklik, w którym Użytkownicy zamieszczają niezbędne informacje i dane w celu złożenia Zapytania;
• funkcjonalność – zdolność treści cyfrowej, usługi cyfrowej lub Towaru do pełnienia swoich funkcji z uwzględnieniem ich przeznaczenia;
• Internetowa platforma handlowa – usługa korzystająca z oprogramowania, w tym ze strony internetowej, z części strony internetowej lub aplikacji, obsługiwana przez przedsiębiorcę lub w jego imieniu, w ramach której umożliwia się: a) konsumentom zawieranie z innymi przedsiębiorcami umów na odległość lub b) osobom fizycznym niebędącym przedsiębiorcami zawieranie umów na odległość z innymi osobami fizycznymi niebędącymi przedsiębiorcami;
• Konsument – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową;
• Konto – Usługa cyfrowa dostępna za pośrednictwem Agroklik w postaci zbioru zasobów i ustawień, w którym gromadzone są dane Użytkownika oraz informacje o jego działaniach w ramach Agroklik, umożliwiających mu po zarejestrowaniu i zalogowaniu korzystanie z dostępnych funkcjonalności. Dane osobowe dostarczone przez Użytkownika w związku z Kontem, są przetwarzane przez Dostawcę wyłącznie w celu dostarczenia usługi, zgodnie z niniejszym Regulaminem;
• Osoby trzecie – przedsiębiorcy, podmioty zewnętrzne wobec Dostawcy, współpracujące z Dostawcą i oferujące swoje Towary lub usługi za pośrednictwem Agroklik. Osoby trzecie są stronami umów zawieranych z Użytkownikami. Osoby trzecie odpowiadają za należyte wykonanie umów zawartych z Użytkownikami, nie odpowiadają za funkcjonowanie Agroklik;
• Plasowanie ofert – oznacza przyznawanie określonej widoczności ofertom na liście ofert udostępnianych na Agroklik, w tym nadawanie wagi poszczególnym ofertom w wynikach ich wyszukiwania dokonywanych przez Użytkowników.
• Regulamin – oznacza niniejszy Regulamin Agroklik;
• Towar – rzecz ruchoma, będąca przedmiotem Umowy, w szczególności nowa lub używana maszyna rolnicza, za wyjątkiem rzeczy, która służy wyłącznie jako nośnik Treści cyfrowej dostarczanej Konsumentowi na podstawie umowy o dostarczenie Treści cyfrowej;
• Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej;
• Usługa cyfrowa – usługa pozwalająca Konsumentowi na: a) wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w postaci cyfrowej, b) wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane lub wytworzone przez Konsumenta lub innych użytkowników tej usługi, c) inne formy interakcji za pomocą danych w postaci cyfrowej
• Użytkownik – podmiot korzystający z Agroklik, zarówno w formie zarejestrowanej jak i bez rejestracji.
• Zapytanie – kontakt zainicjowany przez Użytkownika za pośrednictwem udostępnionego na Agroklik Formularza kontaktowego.
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Kontakt z Dostawcą w zakresie jego działalności związanej z Agroklik możliwy jest: a) telefonicznie pod numerem: 22 300 97 70, b) za pośrednictwem poczty elektronicznej, pod adresem: kontakt@agroklik.pl c) listowanie, na adres: ul. Jana Pawła II 3, 09-200 Sierpc
- Dane teleadresowe Dostawcy są dostępne na Agroklik.
- Dostęp do Agroklik nie wymaga od Użytkownika zapłaty ceny i nie wymaga od Użytkownika założenia Konta.
- Dostawca jest administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Regulamin i obowiązek informacyjny dotyczący ochrony danych osobowych dostępne są na www.agroklik.pl.
- Agroklik nie może być wykorzystywana do działań niezgodnych z prawem lub naruszających dobre imię, prawa i wolności innych osób, w szczególności innych Użytkowników, Osób Trzecich lub Dostawcy. Użytkownik nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym.
- Do wykorzystania pełnej funkcjonalności Agroklik wymagane jest posiadanie komputera lub urządzenia mobilnego typu laptop, tablet lub smartfon z dostępem do sieci Internet oraz wiąże się z możliwością udzielenia zgody przez Użytkownika na działanie współdziałających z nią elementów oprogramowania – tzw. „cookies”. Informacje w przedmiotowym zakresie znajdują się w Polityce prywatności, która jest dostępna na stronie www.agroklik.pl.
- Dostawca na mocy Regulaminu, świadczy Usługę cyfrową: a) na rzecz Użytkownika w zakresie umożliwienia przeglądania treści Agroklik, w tym ofert – usługa ma charakter jednorazowy, rozpoczyna się z chwilą uruchomienia Agroklik, a kończy z chwilą jej opuszczenia przez Użytkownika; b) na rzecz Użytkownika w zakresie udostępnienia na Agroklik Formularza kontaktowego – usługa ma charakter jednorazowy, rozpoczyna się z chwilą rozpoczęcia wypełniania Formularza kontaktowego, a kończy się z chwilą jego opuszczenia; c) na rzecz Użytkownika w zakresie prowadzenia Konta – usługa jest świadczona na czas nieokreślony, na zasadach opisanych w Regulaminie.
PREZENTOWANE TREŚCI
- Dostawca dokonuje Plasowania ofert na Agroklik. Informacje o szczegółowych zasadach Plasowania są udostępnione Użytkownikom bezpośrednio na Agroklik, w każdym miejscu interfejsu Agroklik, w którym znajdują się listy ofert lub możliwości wyszukiwania ofert.
- Dostawca jest odpowiedzialny za zgodność treści i ofert prezentowanych na Agroklik z obowiązującymi przepisami prawa, w tym za informowanie o cenach usług udostępnianych na Agroklik, w szczególności o ich zmianach oraz ofertach promocyjnych.
- W przypadku informowania o obniżeniu ceny Towaru lub usługi na Agroklik, Dostawca prezentuje obok informacji o obniżonej cenie informację o najniższej cenie tego Towaru lub usługi, jaka obowiązywała w okresie ostatnich 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
- Jeżeli dany Towar lub usługa są prezentowane na Agroklik w okresie krótszym niż 30 dni, to Dostawca prezentuje najniższą cenę tego Towaru lub usługi, która obowiązywała od momentu rozpoczęcia prezentacji Towaru lub usługi na Agroklik.
- Jeżeli dany Towar lub usługa zostały objęte obniżką ceny i w związku z tym ostatnia zmiana ceny nastąpiła w okresie dłuższym niż 30 dni, to Dostawca prezentuję ostatnią najniższą cenę niezależnie od upływu okresu 30 dni.
- Dostawca publikuje oraz umożliwia publikowanie na Agroklik opinii i ocen Użytkowników dotyczących zarówno samej Agroklik, jak i Towarów i usług dostępnych na Agroklik.
- Dostawca zbiera opinie i oceny Użytkowników, którzy skorzystali z Towarów lub usług dostępnych na Agroklik oraz dokonuje ich publikacji na Agroklik. Dostawca posiada procedury i mechanizmy pozwalające na weryfikację autentyczności tych opinii lub ocen oraz środki umożliwiające weryfikację, czy osoba przekazująca swoją opinię lub ocenę faktycznie skorzystała z Towarów lub usług dostępnych na Agroklik. Dostawca dokonuje takiej weryfikacji każdorazowo przed publikacją opinii lub oceny.
- Dostawca udostępnia Użytkownikom opis procedur, mechanizmów i środków za pośrednictwem których dokonuje weryfikacji opinii i ocen przed ich publikacją na Agroklik. Opis ten jest dostępny na Agroklik.
- Dostawca publikuje dodatkowo na Agroklik oceny pozostawione na zewnętrznej wobec Agroklik platformie tzw. wizytówce Google. Oceny prezentowane przez Dostawcę przyjmują skalę od 0 do 5 i są przez Dostawcę aktualizowane na bieżąco, każdorazowo po otrzymaniu nowej oceny. Z uwagi na fakt, że oceny pochodzą z zewnętrznej wobec Agroklik platformy, Dostawca nie posiada możliwości technicznych i organizacyjnych, aby potwierdzić autentyczność tych ocen oraz zweryfikować, czy pochodzą one od osób, które były Użytkownikami Agroklik.
- Zawarte na Agroklik informacje i dane dotyczące Towarów oraz możliwości zawarcia wybranych umów, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Informacje te i dane mają charakter jedynie poglądowy i pomocniczy w przygotowaniu przez Osoby trzecie właściwej umowy, która będzie zawierała szczegółowe i ostateczne warunki takiej umowy. Umowa taka może być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności lub w przypadku najmu w formie elektronicznej, nie wcześniej niż po podjęciu przez Osobę trzecią pozytywnej decyzji o zawarciu takiej umowy.
- Agroklik umożliwia prezentowanie ofert sprzedaży Towarów, jednak nie umożliwia zawierania umów sprzedaży Towarów prezentowanych na Agroklik. Zawarcie tego rodzaju umowy możliwe jest w lokalu przedsiębiorstwa, Osoby trzeciej oferującej Towar na Agroklik.
- Agroklik umożliwia prezentowanie ofert zawierania umów leasingu oraz umów o podobnym charakterze, jednak nie umożliwia zawierania tych umów. Zawarcie umowy leasingu lub umowy o podobnym charakterze możliwe jest w bezpośredniej interakcji, zainicjowanej przez Agroklik, z Osobą trzecią będącą stroną tej umowy.
- Agroklik umożliwia zawieranie umów najmu z Osobami trzecimi w formie elektronicznej na zasadach określonych w regulaminie.
OSOBY TRZECIE
- Dostawca współpracuje z Osobami trzecimi, które oferują na Agroklik swoje Towary lub usługi. Osoby trzecie oferują na Agroklik: a) Towary tj. maszyny rolnicze, w szczególności nowe i używane, b) usługi, w szczególności finansowanie produktów dostępnych na Agroklik za pośrednictwem umów leasingu, umów najmu oraz umów o podobnym charakterze, a także usługi związane z obsługą Towarów np. serwis mechaniczny, przeglądy, serwis opon, maszyna zastępcza, usługi assistance.
- Osoby trzecie oferujące Towary i usługi na Agroklik lub będące stroną umowy zawartej z Użytkownikiem na Agroklik są odpowiedzialne w szczególności za: a) zgodność Towarów i usług z ich opisem dostępnym na Agroklik, b) dostarczenie Towarów i usług dostępnych na Agroklik, c) realizację praw Użytkowników wynikających z zawartych umów, d) wywiązywanie się z obowiązków wobec Użytkowników wskazanych w zawartych umowach, e) obsługę wniosków i reklamacji Użytkowników związanych z produktami dostępnymi na Agroklik oraz umowami zawartymi na Agroklik.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Osoby trzecie lub Towarów dostarczanych na Agroklik przez Osoby trzecie powinny być kierowane do tych Osób trzecich. W przypadku kiedy reklamacja zostanie błędnie skierowana do Dostawcy, Dostawca niezwłocznie informuje o tym fakcie Użytkownika.
- Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Dostawcę można składać pod adresem siedziby Dostawcy (ul. Jana Pawła II 3, 09-200 Sierpc), w formie ustnej do protokołu albo w formie pisemnej doręczając ją bezpośrednio lub za pośrednictwem poczty, przy czym w przypadku kontaktu osobistego, zawsze w dni robocze w godzinach od 9:00 do 16:00. Reklamacje mogą być również składane telefonicznie (koszt połączenia wg stawek operatora) pod numer telefonu 801 887 887 (telefon czynny w każdy dzień roboczy w godzinach od 9:00 do 17:00, opłata wg stawek operatora), a także drogą elektroniczną na adres: kontakt@agroklik.pl lub poprzez wypełnienie i wysłanie formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie www.agroklik.pl.
- Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania przez Dostawcę jeżeli zostanie złożona przez Konsumenta lub w terminie 30 dni w przypadku jej złożenia przez inny podmiot. Pisemną odpowiedź Dostawca wyśle na adres korespondencyjny wskazany przez składającego reklamację, albo drogą poczty elektronicznej.
- Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php).
- Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy, którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego; b) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; c) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Dostawca dołoży wszelkich starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Agroklik oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z funkcjonowaniem Agroklik.
- Dostawca będzie pozyskiwał od Osób trzecich informacje na temat historii obsługi spraw, jakie Osoby trzecie prowadziły w stosunku do Użytkownika, w związku z otrzymanym Zapytaniem. Tak pozyskane informacje będą wykorzystywane przez Dostawcę do analiz statystycznych mających na celu rozwój i ciągłą poprawę funkcjonalności i bezpieczeństwa Agroklik lub, stosownie do posiadanych uprawnień i w zakresie dopuszczalnym prawnie, podejmowania czynności marketingowych. Informacje te stanowią element gromadzonej przez Dostawcę historii aktywności Użytkownika na Agroklik.
- Wszystkie Osoby trzecie współpracujące z Dostawcą w zakresie Agroklik są przedsiębiorcami w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego.
ZAPYTANIA I KONTO
- Dostawca udostępnia Użytkownikom możliwość składania Zapytań dotyczących Towarów i usług udostępnianych na Agroklik za pośrednictwem Formularza kontaktowego. Złożenie Zapytania wymaga od Użytkownika podania następujących danych: numer telefonu oraz potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem i klauzulą informacyjną dotyczącą ochrony danych osobowych. Jako Zapytanie traktowane są również rozmowy telefoniczne realizowane przez Użytkownika, w ramach których dochodzi do rejestracji danych Użytkownika w bazie Agroklik, w tym również za pośrednictwem Osób trzecich.
- Dostawca Agroklik udostępnia Użytkownikom możliwość rejestracji i obsługi Konta. Rejestracja i obsługa Konta nie wymaga od Użytkownika zapłaty ceny.
- Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną, tj. prowadzenia Konta zawarta zostaje na czas nieokreślony. Okres umowy rozpoczyna się wraz z zakończeniem przez Użytkownika procesu rejestracji na zasadach określonych w punkcie 37 – 38.
- Celem rejestracji Konta jest zwiększenie wygody korzystania z Agroklik poprzez udostępnienie Użytkownikom dodatkowych funkcjonalności: a) dostęp do historii przeglądanych ofert, b) możliwość zapisywania przeglądanych ofert w postaci ofert „Ulubione”, c) możliwość szybkiego kontaktu z Dostawcą lub Osobami trzecimi – poprzez złożenie Zapytania, bez konieczności wypełniania dodatkowych formularzy, d) możliwość złożenia wniosku oraz zawarcia umowy najmu on-line w zakresie Towarów prezentowanych na Agroklik, e) prezentowanie treści i warunków umów zawartych przez Użytkownika na Agroklik. Dostawca pozostawia w gestii Osób trzecich będących stroną ww. umowy najmu decyzję o udostępnieniu przedmiotowych treści i ich zakresu na Agroklik. Osoby trzecie pozostają również dysponentem tej informacji i stroną właściwą do oceny jej merytorycznej poprawności.
- Założenie Konta dokonywane jest przez Użytkownika w procesie rejestracji składającego się z wypełnienia formularza rejestracyjnego, akceptacji postanowień Regulaminu, klauzuli informacyjnej dotyczącej ochrony danych osobowych i zatwierdzenia woli założenia Konta poprzez wybranie opcji „Załóż Konto”.
- Formularz rejestracyjny wymaga od Użytkownika podania następujących danych: a) Imię, b) Nazwisko, c) Numer telefonu, d) Adres e-mail.
- Po założeniu Konta Użytkownik ma możliwość podania dodatkowych danych takich jak: a) adres zamieszkania, b) adres korespondencyjny, c) NIP (w przypadku firm), d) nazwa i adres siedziby firmy (w przypadku firm).
- Uzupełnienie w danych Konta informacji, o których mowa w pkt. 39 nie jest obowiązkowe, ale rekomendowane przez Dostawcę, w związku z poniższymi korzyściami: a) możliwość łatwego przeniesienia danych przez Użytkownika do wniosku Osoby trzeciej oferującej usługi finansowe, w związku z przedmiotami prezentowanymi na Agroklik, b) możliwość uzyskania informacji marketingowej lepiej dopasowanej do profilu Użytkownika.
- Użytkownik przez fakt wysłania formularza rejestracyjnego Konta oświadcza, że: a) podane w nim dane są zgodne ze stanem faktycznym, b) posiada pełną zdolność do czynności prawnych, c) podane dane nie naruszają jakichkolwiek praw osób trzecich.
- Formularz rejestracyjny Konta umożliwia Użytkownikowi składanie oświadczeń woli (zgód) w zakresie przetwarzania danych osobowych, w tym w celach marketingowych. Oświadczenia woli, o których mowa powyżej nie są obowiązkowe, ale są rekomendowane przez Dostawcę.
- Użytkownik zakładający Konto lub składający Zapytanie za pośrednictwem Formularza kontaktowego, jako niezarejestrowany Użytkownik na Agroklik oświadcza, że zapoznał się z informacjami o zasadach przetwarzania danych.
- Użytkownik będący Konsumentem, może odstąpić od umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną bez podawania przyczyn i bez ponoszenia kosztów w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. W razie odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą.
- Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o prawach konsumenta. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe. Konsument może również skorzystać z poniższego wzoru oświadczenia: „Oświadczam, że odstępuję od umowy o dostarczenie Usługi cyfrowej w zakresie prowadzenia Konta, zawartej dnia [data dokonania rejestracji Konta].”
- Dostawca od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy nie może wykorzystywać treści innych niż dane osobowe dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez Dostawcę, z wyjątkiem treści, które: a) są użyteczne wyłącznie w związku z Treścią cyfrową lub Usługą cyfrową, które stanowiły przedmiot umowy; b) dotyczą wyłącznie aktywności Konsumenta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez Dostawcę; c) zostały połączone przez Dostawcę z innymi danymi i nie mogą zostać z nich wydzielone lub mogą zostać wydzielone jedynie przy nakładzie niewspółmiernych wysiłków; d) zostały wytworzone przez Konsumenta wspólnie z innymi konsumentami, którzy nadal mogą z nich korzystać.
Z wyjątkiem przypadków, o których mowa wyżej w pkt a)– d) Dostawca na żądanie Konsumenta udostępnia mu treści inne niż dane osobowe, które zostały dostarczone lub wytworzone przez Konsumenta w trakcie korzystania z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej dostarczonych przez Dostawcę. W przypadku odstąpienia od umowy Dostawca może uniemożliwić Konsumentowi dalsze korzystanie z Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej, w szczególności przez uniemożliwienie Konsumentowi dostępu do Treści cyfrowych lub Usługi cyfrowej lub zablokowanie Konta, co nie ma wpływu na uprawnienia Konsumenta, o których mowa w zdaniu poprzednim. Konsument ma prawo odzyskać Treści cyfrowe od Dostawcy nieodpłatnie, bez przeszkód ze strony Dostawcy, w rozsądnym terminie i powszechnie używanym formacie przeznaczonym do odczytu maszynowego.
- W przypadku odstąpienia od umowy o dostarczanie Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej, Konsument jest zobowiązany zaprzestać korzystania z tej Treści cyfrowej lub Usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
- Niezależnie od postanowień pkt. 45 Użytkownikowi przysługuje prawo do wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną bez zachowania okresu wypowiedzenia. Prawo to Użytkownik realizuje poprzez dokonanie samodzielnej dezaktywacji Konta, w dowolnym momencie. Dezaktywacja Konta możliwa jest po zalogowaniu do Konta, w sekcji „Dane Konta” poprzez wybranie opcji „Usuń konto”. W takiej sytuacji dostęp do Konta zostanie zablokowany – Konto zostanie dezaktywowane przez Dostawcę, a jego usunięcie nastąpi po okresie 6 lat od zakończenia roku, w którym nastąpiła dezaktywacja.
- Dostawca będzie dokonywał usunięcia Konta, po upływie 6 lat od końca roku, w którym odnotowane zostało ostatnie logowanie Użytkownika.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Dostawca ma prawo do logowania i monitorowania operacji opisanych w niniejszym Regulaminie, w tym rejestrowania komunikacji między Użytkownikiem a Osobami trzecimi lub Dostawcą, w celach dowodowych, kontroli ryzyka i jakości obsługi oraz zgodności z Regulaminem.
- Dostawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z następujących ważnych powodów: a) w przypadku zmiany przepisów – konieczność dostosowania Regulaminu do przepisów prawa mających bezpośredni wpływ na treść Regulaminu i skutkujących koniecznością jego zmodyfikowania w celu zachowania zgodności z prawem; b) konieczność dostosowania Regulaminu do zaleceń, nakazów, orzeczeń, postanowień, interpretacji, wytycznych lub decyzji uprawnionych władz publicznych; c) rozbudowa lub zmiana funkcjonalności, w tym wprowadzenie nowych usług świadczonych drogą elektroniczną lub zmiana istniejących funkcjonalności; d) zmiana warunków technicznych świadczenia usług drogą elektroniczną; e) konieczność usunięcia, niejasności, błędów lub omyłek pisarskich, które ewentualnie wystąpiły w Regulaminie; f) zmiana danych teleadresowych, nazw numerów identyfikacyjnych adresów elektronicznych lub linków zamieszczonych w Regulaminie; g) zapobieganie naruszeniom prawa lub naruszeniom Regulaminu; h) usunięcie niejasności lub wątpliwości interpretacyjnych; i) konieczność poprawy bezpieczeństwa użytkowników.
- Zmiany będą publikowane w postaci ujednoliconego, po dokonanych zmianach, tekstu Regulaminu na Agroklik. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie wskazanym każdorazowo przez Dostawcę, który nie może być jednak krótszy niż 7 dni od dnia poinformowania o planowanej zmianie.
- Zamówienia złożone przez Użytkowników przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
- W przypadku stwierdzonych nieprawidłowości w korzystaniu z Agroklik przez Użytkownika, w szczególności postępowanie niezgodne z Regulaminem, mogące naruszać prawa i wolności innych osób lub stanowiące lub mogące stanowić działania niezgodne z obowiązującymi przepisami prawa powszechnego, Dostawca ma prawo zablokować Użytkownika do czasu wyjaśnienia niezgodności i potwierdzenia braku przeciwwskazań do dalszego korzystania przez Użytkownika z Agroklik.
- Dostawca nie ponosi odpowiedzialności za działania Osób trzecich wprowadzające w błąd Użytkownika, w szczególności brak zgodności stanu faktycznego Towaru prezentowanego na Agroklik z danymi wprowadzonymi przez Osoby trzecie, wady przedmiotu prezentowanego na Agroklik nie ujawnione przez Osoby trzecie oraz inne działania Osób trzecich będące w sprzeczności z niniejszym Regulaminem.
- W zakresie utrzymania i rozwoju Agroklik oraz zapewnienia obsługi Użytkowników Dostawca może współpracować z usługodawcami zewnętrznymi, w szczególności świadczącymi usługi IT, operacyjne, doradcze lub kontrolne.
- W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Regulamin obowiązuje od 01.05.2024 roku.