
Specyfikacja :
Silnik:
- silnik AGCO POWER ( SISU) o pojemności 7,4 L
- moc znamionowa 205 KM
Skrzynia:
- skrzynia Dyna VT – ML260
-skrzynia ECO 50km/h przy obrotach 1530 obr./min - rewers elektrohydrauliczny
- joystick Multipad ( zmiana przełożeń oraz kierunek jazdy)
- dodatkowa funkcja sprzęgła w hamulcu
- ustawienia agresywności rewersu przód i tył oraz zmiany biegów
Wałek WOM (TYŁ)
- prędkości WOM 540ECO/ 1000 ( Niezależny/ Włączany elektrohydraulicznie )
Tylny Podnośnik i hydraulika:
- złącze Power Beyond
- pompa hydrauliczna o wydatku 205l/min ( udźwig tylnego podnośnika 10 Ton )
- 4 pary wyjść hydraulicznych (4 pary elektrohydrauliczne )
- sterowanie na tylny błotniku podnośnikiem i WOM
- aktywna amortyzacja Tylnego podnośnika w transporcie
- sterowanie szybkością opuszczania podnośnika
- sterowanie podnoszeniem/ opuszczaniem/ wysokością/ głębokością
-tylny podnośnik udźwig 10T - cięgna podnośnika regulowane oraz stabilizatory
- Reg. zaczep.transp. Typ Gmm dolna belka & Pitonfix
-łącznik centralny Hydrauliczny
Koła i ogumienie:
- koła przedni 600/70 R28
- koła tylne 710/70 R42
- tylne obciążniki w koła (250kg na koło)
Kabina:
- Kamera cofania
- Lusterka z funkcją elektrycznego podgrzewania i regulacji
- podłokietnik wielofunkcyjny z – joystickiem Multipad
- klimatyzacja i ogrzewanie
- fotel pneumatyczny ( z pasem bezpieczeństwa )
-siedzenie dla pasażera ( z pasem bezpieczeństwa) - oświetlenie robocze oraz drogowe
- duże panoramiczne teleskopowe lusterka boczne
- przednia i tylna wycieraczka
- Klimatyzacja automatyczna
- gaz ręczny
- radio i głośniki , gniazda( USB, zapalniczka )
- kierownica regulowana
- światła LED ( 16 lamp oraz do jazdy dziennej)
- Terminal Fieldstar 5
- Interfejs obsługi radia i telefonu oraz zarządzanie funkcją MF E-Loader na terminalu Datatronic 5 z 9-calowym ekranem dotykowym
- Półskórzany, obrotowy fotel z automatyczną amortyzacją pneumatyczną, wentylowany, 2 poziomy ogrzewania, tłumienie boczne i adaptacyjne oparcie
(dwustopniowe), z systemem dynamicznej amortyzacji - Radio DAB z modułem Bluetooth i wbudowanym mikrofonem
- amortyzowana przednia oś
-amortyzowana kabina
-przygotowanie pod nawigacje